Recomandat *

joi, 5 octombrie 2023

AMESTEC DE LEGUME MEXICAN

 Majoritatea market-urilor au acest amestec congelat gata de care mulți se feresc , poate și din motivul ca nu știu cum sa îl gătească sau nu cunosc combinația de gusturi ale legumelor ce le conține. 

  Asta am făcut,  am testat nu cu vre-o rețetă speciala ci foarte simplu și a ieșit un preparat care pe lingă faptul ca s-a gătit foarte repede ,  a ieșit și foarte gustos.

  Amestecul mexican de legume ( are și boabe de porumb ) dar nu va feriți, preparat în combinație cu cealalte legume dă un gust plăcut și pentru cei care sunt mai pretențioși. 

  Am tras amestecul la tigaie cu puțin ulei de măsline.Cand s-au călit suficient am adăugat câteva  roșii în bulion .Am potrivit de sare și am pus condimente după gust în special piper.Puteti pune boia dulce.Eu am pus puțin șofran pentru că ulterior când roșiile s-au călit am adăugat și o ceșcuta de mix de orez ( alb cu brun).Am adăugat putina apă și am mai lăsat totul la foc mic cca 15 minute.Puteti adauga la final pătrunjel verde tocat.

  Se servește simplu sau cu grătar, ruladă de carne, mușchi sau ce va place.

  Se prepara foarte rapid , e o modalitate simplă, nepretențiosă a acestui amestec de legume care este si gustos și hrănitor , plin de nutrienti benefici organismului. 

  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARDEI UMPLUTI CU BRANZĂ SI BACON

ARDEI UMPLUTI CU BRANZA SI BACON Este sezonul sarbatorilor si toti alergam dupa retete bune , gustoase , sa se faca rapid si daca s-ar ...